Alklima twee keer nummer 1 in het BouwKennis klanttevredenheidsonderzoek

Alklima twee keer nummer 1 in het BouwKennis klanttevredenheidsonderzoek
16 aug 2013
Alklima kan wederom trots zijn op de resultaten van het BouwKennis klanttevredenheidsonderzoek. In de categorie koeltechniek van dit jaarlijkse onderzoek neemt Alklima de eerste positie in bij zowel de onderzochte doelgroep adviseur als installateurs. Hiermee heeft Alklima de nummer 1 positie qua klanttevredenheid bij de installateurs behouden en haar resultaten bij de adviseurs verbeterd ten opzichte van 2011.
 
 
 
Over de afgelopen jaren is er een duidelijke trend te zien in de te klanttevredenheid over Alklima. De afgelopen vier jaar stond de importeur van Mitsubishi Electric Living Enviromental Systems al consequent in de top drie zowel bij adviseurs als installateurs echter dit jaar neemt zij voor het eerst in beide categorieën de nummer 1 positie in.
 
Wij zijn bijzonder trots op dit resultaat aldus Arjen De Jong, Algemeen Directeur van Alklima en zien het als een bevestiging dat we de juiste focus hebben. Partnership is dan ook een belangrijke pijler voor ons, zeker in economisch moeilijke tijden kunnen we hier het verschil maken. Achter de schermen zijn we continu bezig onze dienstverlening te verbeteren. Het is super om te zien dat klanten dit ook merken. Daarbij zien we het als een uitdaging deze dubbele nummer 1 positie niet meer los te laten voor de komende jaren. 
 
BouwKennis doet jaarlijks onderzoek naar de klanttevredenheid van leveranciers in diverse segmenten van de installatiebranche en meet o.a. de aspecten kwaliteit, professionaliteit, advies, betrouwbaarheid
en service.
 
 
Terug naar het overzicht