Een samenwerking met meerwaarde

Bij Alklima kunt u als installateur en/of adviseur rekenen op alle ondersteuning die nodig is voor de succesvolle verkoop en installatie van onze klimaatsystemen.


Actieve technische ondersteuning

De technische dienst van Alklima B.V. biedt u kostenloos brede technische ondersteuning. Bij storingen kan altijd contact opgenomen worden met een team van ervaren specialisten. Zij kunnen u ondersteunen bij storingen en andere technische problemen. City Multi VRF-systemen worden in samenwerking met u op locatie in bedrijf gesteld. Ook storingen van split units worden samen met u op locatie opgelost. Na de 3+2 jaar garantieperiode worden service- en arbeidskosten en voorrijkosten berekend.

 




+    Technisch support (ook op locatie)
+    Workshops, trainingen en opleidingen
+    Levering binnen 24 uur op locatie (ook voor spare parts)
+    Kwalitatief hoogwaardig productgamma
+    Totaal oplossingen voor klimaatbeheersing
+    Snelle afhandeling van offertes
+    Complete informatievoorziening en
      persoonlijke ondersteuning
+    Projectadvies commercieel en technisch
+    Informatie over subsidiemogelijkheden
+    Engineering ondersteuning
+    Marketing ondersteuning
+    3+2 jaar garantie
+    Duurzame oplossingen
+    24 uur per dag bereikbaar via www.alklima.nl

 

 

Garantie

Op alle onderdelen geldt een garantieperiode van 3 jaar na leverdatum.

De voorwaarden hiervoor zijn;

  1. De garantieaanvraag kan alleen in behandeling worden genomen indien het ‘retourzendformulier apparatuur’ of ‘retourzendformulier spare parts’ compleet is ingevuld.
  2. De retourartikelen dienen goed verpakt te worden in de originele verpakking.
  3. Alle units zijn conform de geldende RLK-richtlijnen, goed vakmanschap en voorschriften van Mitsubishi Electric gemonteerd.


Indien u in het bezit bent van het ‘Air+Co® kwaliteitscertificaat’ wordt uw garantieperiode op alle onderdelen verlengd naar een periode van 5 jaar na leverdatum. Dit kwaliteitslabel is een waarborg dat garant staat voor onze actieve samenwerking.

 

De voorwaarden hiervoor zijn;

  1. De garantieaanvraag kan alleen in behandeling worden genomen indien het ‘retourzendformulier apparatuur’ of ‘ retourzendformulier spare parts’ compleet is ingevuld.

  2. De retourartikelen dienen goed verpakt te worden in de originele verpakking.
  3. Alle units zijn conform de geldende RLK-richtlijnen, goed vakmanschap en voorschriften van Mitsubishi Electric gemonteerd.
  4. Uw team volgt jaarlijks de kosteloze technische servicetrainingen en productopleidingen in ons opleidingscentrum in Alblasserdam. Meer informatie over training en inschrijving hiervoor? Stuur een E-mail.
  5. U heeft een jaarlijks service-onderhoudscontract op de installatie en kunt deze overleggen.
  6. U draagt onze samenwerking ook uit naar uw klanten door middel van bijvoorbeeld een link op uw website naar de Mitsubishi Electric website (www.mitsubishi­-climatecare.nl) en/of andere uitingen waaruit een actieve samenwerking blijkt.

Voor meer informatie, vraag het uw adviseur of bel vrijblijvend 078­-6150000.

Let op: De 3+2 jaar garantie gaat in op het moment dat het ‘Air+Co® kwaliteitscertificaat’ is toegekend en geldt voor alle Mitsubishi Electric producten die vanaf die datum geleverd worden.

 

 

Marketing ondersteuning

Alklima staat garant voor een actieve samenwerking met meerwaarde. Naast onze partnerprogramma’s bieden wij een brede range aan promotionele ondersteuning.

Om voor u een duidelijk beeld te schetsen wat wij voor u met onze marketing ondersteuning kunnen betekenen, hebben wij een brochure ontwikkeld. In deze brochure vindt u alle actuele promotie- en communicatiemiddelen welke wij voor u ter beschikking u hebben.

In de brochure vindt u:

  • Buitenpromotie
  • Showroom en beursstand inrichting
  • Merchandising
  • Flyers en advertenties
  • Infozuilen en displays
  • ╦ÜClimateCare workware
  • Brochures en actiemateriaal


 

 

Alklima B.V. en 2BA

Alklima B.V. is de 300e dataleverancier bij 2BA. Vanuit de leverancierszijde kiezen steeds meer producenten en groothandelaren voor de branchestandaarden van GS1 en ETIM en de datapool 2BA. Onze ambitie om steeds verder te professionaliseren en de vraag van onze klanten (gemak voor onze klanten is gemak voor ons) heeft ons doen kiezen voor 2BA.

Sinds december staan wij op 2BA met als voordeel dat onze “gewone” prijslijsten direct zijn bijgewerkt. Wij zijn er dan ook blij mee de stap met 2BA te hebben gemaakt. De bestanden blijven up-to-date en worden eventueel aangepast naar aanleiding van opmerkingen van onze klanten. Diezelfde klanten reageren bijzonder positief op onze samenwerking met 2BA.

Het succes van 2BA richting leveranciers is vooral te danken aan hun klanten. Het zijn immers de installateurs die baat hebben bij heldere product- en artikelgegevens.

Informatie-aanvraag Alklima / 2BA

Heeft u vragen over 2BA of wilt u graag de bevestiging van de condities via ICC, volg dan de onderstaande links. 

 

Extra service

Levering met kraanwagen

Op verzoek bestaat de mogelijkheid dat onze transporteur de buitenunits direct op de gewenste locatie (dak) plaatst met een kraanwagen. Het bereik van de kraanwagen is 18 meter hoog bij een gewicht van 500 kilogram (met aftrek van de reikwijdte). De meerprijzen voor levering met kraanwagen kunt u opvragen bij Alklima B.V..

De transporteur beschikt over één auto met kraan. Bel tijdig voor een reservering.

 

Tijdsleveringen

Door de toegenomen onvoorspelbaarheid van files kunnen tijdsleveringen niet altijd exact volgens plan geleverd worden. Natuurlijk doen wij altijd ons best om alles naar uw wensen op de juiste plaats en juiste tijd te laten leveren. Wij vragen u echter begrip als dit niet mocht lukken. Probeer tijdsleveringen tot een minimum te beperken door uw apparatuur tijdig te bestellen en op het huisadres af te laten leveren. Indien er toch een tijdslevering gewenst is, vragen wij u een ruimere marge aan te houden. Bijvoorbeeld geen leveringen om 8.00 uur plannen, maar bijvoorbeeld voor 11.00 uur te laten leveren. Of probeer een kraan voor de geplande hijswerkzaamheden in de middag te plannen, zodat de units ‘s ochtends geleverd kunnen worden.
 

Buitenunits voorzien van beschermende coating

Indien u de condensor van de buitenunit nog extra wilt beschermen tegen agressieve omgevingslucht, kan Alklima in samenwerking met Conpro te Dordrecht daarvoor zorgen. Bijvoorbeeld wanneer de buitenunit geplaatst wordt in een industrieel gebied of vlak in de buurt van zee. Er wordt een speciale PROGREEN® coating toegepast ter verlenging van de levensduur, die bescherming biedt tegen de meest voor­komende agressieve luchtomgevingen. Conpro geeft een garantie op de PROGREEN® coating van 2 jaar en hier ontvangt u een garantiecertificaat. Elke unit kan worden voorzien van deze coating.

Bel voor informatie over prijzen en levertijd.

 

Buiten- en/of binnenunit voorzien van gewenste RAL­-kleuring

Op verzoek kan Alklima, in samenwerking met een industriële spuiterij, de binnen­- en/of buitenunits leveren in een bepaalde RAL-kleur. Alklima is echter niet aansprakelijk voor de kwaliteit van het spuitwerk en geeft hier ook geen garanties op. De City Multi VRF-buitenunits hebben bij benadering de kleur RAL 7044 (Seidengrau). Let op: Dit is niet de exacte kleur omdat het Japanse kleurenspectrum breder is dan het RAL-kleurenspectrum.

Bel voor informatie over prijzen en levertijd.